Tuesday, February 25, 2014

သံသရာ တစ္ေကြ႕ ေတြ႕ၾကရာ၀ယ္




"ဆြမ္းအုပ္နီနီ..အေမ..ရြက္လို႕…. နက္ျဖန္ နံနက္ ေက်ာင္းတက္မယ္…."

ဒီကဗ်ာေလးကို ကၽြန္ေတာ္အရမ္းၾကိဳက္သည္။ ေမေမနဲ႕ ဒီကဗ်ာေလး ဆိုရသည့္ အခ်ိန္သည္ ကၽြန္ေတာ္႕အတြက္ အေပ်ာ္ဆံုးအခ်ိန္ေတြ ျဖစ္သည္။ မူၾကိဳက ျပန္လာသည္ႏွင့္ ေက်ာင္းက သင္ေပးလိုက္သည့္ ကဗ်ာေလးေတြကို ညအိပ္ယာ၀င္ခ်ိန္ ေမ့ေမ့ဗိုက္ေပၚထိုင္ျပီး ဟန္အမူရာနဲ႕ ဆိုျပရတာကို ကၽြန္ေတာ္အရမ္းႏွစ္ျခိဳက္သည္။ ဒီလိုအခ်ိန္မ်ိဳးတြင္ ေမေမႏွင့္အတူ ေဖေဖပါ ကၽြန္ေတာ္႕ကို ေက်နပ္စြာ ျပံဳးျပီး ၾကည့္ေနတတ္ၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ေဖေဖႏွင့္ ေမေမကို အရမ္းခ်စ္သည္။ ဒီလိုပဲ ေဖေဖနဲ႕ေမေမ ကလည္း ကၽြန္ေတာ္႕ကို အရမ္းခ်စ္သည္ဟု ထင္မိသည္။

ညဘက္ေရာက္မွာကို ကၽြန္ေတာ္ေၾကာက္ေနမိသည္။ အထူးသျဖင့္ ၈း၀၀ နာရီသတင္းလာမွာကို ကၽြန္ေတာ္ေၾကာက္ ေနျခင္းျဖစ္သည္။ ၈း၀၀ နာရီသတင္းလာသံၾကားသည္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္စာလုပ္ဖုိ႕ ေမေမလာေျပာလိမ့္မည္။ ေဖေဖနဲ႕ေမေမကို ၾကည့္ရတာ ကၽြန္ေတာ္႕ကို အရင္ကေလာက္ မခ်စ္ေတာ့ဟု ထင္မိသည္။ ကၽြန္ေတာ္႕ကို စာၾကည့္ဖို႕၊ စာၾကိဳးစားဖို႕သာ တတြတ္တြတ္ ေျပာေနျပီး ညအိပ္ယာ၀င္ခ်ိန္ ေမ့ေမ့ဗိုက္ေပၚမွာ သီခ်င္းဆိုျပသူကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ မဟုတ္ေတာ့တာ ၾကာျပီျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္႕ေနရာတြင္ ေနရာယူထားေသာ ညီေလးကို ၾကည့္ျပီး ကၽြန္ေတာ္ အူတို ေနမိသည္။

ေဖေဖနဲ႕ေမေမကို ၾကည့္ရတာ ခုတစ္ေလာ အေတာ့္ကို အိုမင္းလာသလိုပင္။ စီးပြားေရး အဆင္မေျပတာအျပင္ အလုပ္ပင္ပန္းတာေၾကာင့္လည္း ပါမည္ထင္သည္။ ကၽြန္ေတာ္တစ္ခုခုပူဆာ တိုင္း ေဖေဖနဲ႕ေမေမ မ်က္ႏွာပ်က္သြားတတ္သည္။ အရင္က ဒီလိုမဟုတ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ လိုခ်င္တာကိုေတာ့ မျဖစ္ျဖစ္ေအာင္ ၀ယ္ေပးတတ္သည္။ ခက္သည္က ေမေမက တစ္ဗ်စ္ဗ်စ္ေတာက္ ေျပာတတ္သည့္ အက်င့္ရလာသည္။ ပိုက္ဆံေတာင္းရမွာထက္ ဒီတစ္ဗ်စ္ဗ်စ္ေတာက္ စကားေတြကို ကၽြန္ေတာ္မုန္းမိသည္။ မိဘေတြ အသက္ၾကီးလာလွ်င္ ဒီလိုပါပဲဟုသာ ျဖည့္ေတြး မိလိုက္သည္။

ကၽြန္ေတာ္ဘြဲ႕ယူသည့္ေန႕က မျမင္ေတြ႕ရတာ ၾကာျပီျဖစ္သည့္ ေဖေဖနဲ႕ေမေမတို႕ရဲ႕ ျပံဳးရႊင္ေနတဲ့ မ်က္ႏွာကို ကၽြန္ေတာ္ျမင္လိုက္ရသည္။ ကၽြန္ေတာ္မွတ္မိသည္။ ကၽြန္ေတာ္ငယ္ ငယ္တုန္းက ေမေမ့ဗိုက္ေပၚမွာ သီခ်င္းဆိုျပတုန္းကလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႕ေတြ ဒီလိုေပ်ာ္ခဲ့ၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ေတြ ဒီလိုေပ်ာ္တာ ကၽြန္ေတာ္အျမဲျမင္ခ်င္ေနမိသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ဒီလိုေပ်ာ္လွ်င္ ကၽြန္ေတာ္လည္း အရမ္းေပ်ာ္မိသည္။

ကၽြန္ေတာ္အလုပ္စ၀င္၀င္ခ်င္း ရတဲ့လစာကို ကန္ေတာ့ ေတာ့ ေမေမမ်က္ရည္က်သည္။ ေဖေဖ မ်က္နွာလႊဲျပီး ဆုတိုတို တုတ္တုတ္ေပးသည္။ ဆုေပးတဲ့ ေဖေဖ့အသံေတြ တုန္ေနသလို မ်က္ရည္ေတြၾကားက ေမေမ့ မ်က္ႏွာသည္ လည္း ျပံဳးရႊင္ေနသည္။ 

ဒီေန႕ ေဖေဖ့မ်က္ႏွာ ေတာ္ေတာ္ညိွဳးေနသည္။ ေဖေဖ့ကိုၾကည့္ရတာ ဂဃာမျငိမ္ျဖစ္ေနသည္။ ထိုင္ေနလိုက္ ခဏေနရင္ အိမ္ထဲလမ္းေလွ်ာက္လိုက္.၊ လဲအိပ္လိုက္နဲ႕ အလုပ္ရႈပ္ေနသည္။ ၾကာလာေတာ့ မေနႏိုင္ ေတာ့သည့္ ေမေမက .."ကဲ..အဘိုးၾကီး.၊ ဒီေန႕က စျပီး ပင္စင္ယူျပီးျပီဆိုေတာ့..၊ ေရွ႕ေလွ်ာက္ တစ္ေနကုန္ အိမ္မွာပဲ ေနရေတာ့မွာ..၊ အိမ္နဲ႕ ေနသားက်ေအာင္ ၾကိဳးစား.." ..။ ဟုတ္သည္။ ေဖေဖသည္လည္း အသက္ ေျခာက္ဆယ္ျပည့္လို႕ ပင္စင္ယူျပီး အိမ္မွာ နားေနရေတာ့မည့္ အသက္အရြယ္ ေရာက္ေနျပီပဲ..။

ကၽြန္ေတာ္ မဂၤလာေဆာင္ျပီးရင္ အိမ္ခြဲေနမယ္ ေျပာေတာ့ ေဖေဖေရာ..၊ ေမေမ ေရာ.. မ်က္နွာ မေကာင္းၾက။ ေဖေဖကေတာ့ ဘာမွေျပာပဲ တစ္ေနရာကို ေငးၾကည့္ေနသည္။ ေမေမကေတာ့.."သားရယ္..၊ သားမိန္းမကို ဒီအိမ္မွာလိုက္ေနခိုင္းပါလားကြယ္..၊ ေမေမတို႕ အဆင္ေျပ ေအာင္ေနပါ့မယ္.."..။ ကၽြန္ေတာ္ ၀မ္းနည္းသြားသည္။ ေမေမတို႕က အဆင္ေျပေအာင္ ေနေပး မည္တဲ့လား..။ ဒါေပမယ့္.."သူက မိဘေတြအိမ္မွာ မကပ္ေနခ်င္ဘူးတဲ့…။ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ အိမ္ခြဲ ေနခ်င္တာ ေမေမရဲ႕..၊ မပူပါနဲ႕..၊ သားေမေမတို႕ကို လတိုင္း ၾကည့္ေပးမွာပါ…"..။ ေမေမ ဘာမွ ဆက္မေျပာေတာ့..။ ေဖေဖကေတာ့ ထံုးစံအတိုင္း အေ၀းကို ေငးလ်က္..။

ကၽြန္ေတာ္ ခုတစ္ေလာ ေဖေဖတို႕အိမ္ကို သိပ္မေရာက္ျဖစ္။ အလုပ္ကိစၥနဲ႕ ခရီးေတြ ပတ္ထြက္ ေနရတာေၾကာင့္လည္း ပါသည္။ နယ္ေရာက္ေနတုန္း ေမေမဖုန္းဆက္လာေသးသည္။ လိုင္းက မၾကည္တာေၾကာင့္ ဘာသံမွ သဲသဲကြဲကြဲ မၾကားလိုက္..။ ေဖေဖ ေနမေကာင္းဘူး ဆိုတာေတာ့ ၾကားလုိက္သည္။ ရန္ကုန္ ျပန္ေရာက္တာနဲ႕ ၾကားလိုက္ရတဲ့သတင္းက ေဖေဖ ဆံုးျပီတဲ့..။ ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္ထိ ကၽြန္ေတာ့္ကို တဖြေဖြ ေမးေနသည္တဲ့..။ ေဖေဖ့ အသက္ကိုေတာင္ မမီလိုက္နိုင္သည့္အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္မေကာင္း။ သားသမီးေတြ အတြက္ အသက္ ေျခာက္ဆယ္အထိ မနားမေန တာ၀န္ယူေပးခဲ့ေသာ ေဖေဖ..၊ အခုမွ အနားယူရတာ ဘာမွ မၾကာေသး..။ အရင္က ပင္ပန္းခဲ့သမွ် ဒဏ္ေတြကို အခုမွ စုျပီး ခံရတာေၾကာင့္ ျဖစ္ႏိုင္သည္။ သားသမီးေတြကို ေကၽြးေမြးျပဳစုပ်ိဳး ေထာင္ေပးဖို႕ လူေလာကထဲေရာက္လာျပီး တာ၀န္ေက်လို႕ ျပန္သြားတဲ့ ပံုစံမ်ိဳးျဖစ္ေနသည္။

ေမေမက တရားစခန္း၀င္မည္ေျပာသည္။ ကၽြန္ေတာ္ မတားမိ။ ဒီလိုအခ်ိန္မွာ ေမေမရဲ႕ စိတ္ထြက္ေပါက္ ရွာတာ မွန္တယ္လို႕ ကၽြန္ေတာ္ထင္မိသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ေမေမ့ကို ကားနဲ႕ တရား စခန္းလိုက္ပို႕ဖို႕ လုပ္ေတာ့ ေနာက္ဆံုးအေနႏွင့္ ေမေမ အိမ္ကို အၾကာၾကီး ၾကည့္ေနသည္။ ဘ၀ တစ္ေလွ်ာက္လံုး ကုန္ဆံုးေနထိုင္ခဲ့သည့္ ဒီအိမ္ၾကီးကို သံေဃာဇဥ္ျဖတ္ဖို႕ ေမေမေနာက္ဆံုး အေနႏွင့္ ၾကည့္တာ ျဖစ္ႏိုင္သည္။ ျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို အၾကာၾကီး ၾကည့္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ ေမေမ့အၾကည့္ကို မ်က္ႏွာခ်င္းမဆိုင္၀ံ့ပဲ ေခါင္းကို ငံု႕ထားလုိက္သည္။

ကၽြန္ေတာ္ သားေလးကို အရမ္းခ်စ္သည္။ အသက္ထက္ပိုခ်စ္သည္ဆိုေသာ စကားကို ကၽြန္ေတာ္ ဒီေနရာမွာ သံုးခ်င္သည္။ ညအိပ္ယာ၀င္ခ်ိန္ သားေလးရဲ႕ ကဗ်ာရႊတ္ဆိုသံသည္ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ တစ္ေန႕ တာ ေမာပန္းမႈအားလံုးကို ေျဖေဖ်ာက္ႏိုင္စြမ္းခဲ့သည္။ သားေလးကို ကၽြန္ေတာ္ အရမ္းခ်စ္သည္။ ထုိ႕အတူပင္ သားေလးကလည္း ကၽြန္ေတာ့္ကို ကၽြန္ေတာ့္နည္းတူ ခ်စ္လိမ့္မည္ဟု ထင္သည္။

ေအာင္ထြန္းဦး

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ထင္ျမင္ခ်က္ေလးေတြ ေရးေပးခဲ့ပါ