Thursday, October 24, 2013

ေပါင္မုန္႕တစ္ခ်ပ္ ကေလးတစ္ေယာက္နဲ႕ ေခြးတစ္ေကာင္



လြန္ခဲ့တဲ့ ရက္အနည္းငယ္အတြင္းက ကၽြန္ေတာ္ဟာ Bombay Airport (India) မွာ တာ၀န္က်ခဲ့ပါတယ္..။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ကားနဲ႕ တာ၀န္က်ရာေနရာျဖစ္တဲ့ South Bombay ကို ထြက္လာခဲ့ပါတယ္.။
 
ကၽြန္ေတာ္ဟာ ရႈပ္ေထြးလွတဲ့ကားေတြ အလ်င္လိုေနၾကတဲ့လူေတြရဲ႕ ကားေတြကို အလ်င္စလို ျဖတ္ေမာင္းမႈ ေတြကိုၾကည့္ရင္း လမ္းပိတ္ေနတဲ့ လမ္းဆံုမွာ ကားပိတ္မိေနပါေတာ့တယ္..။

ဒီလိုေစာင့္ေနရင္းနဲ႕ပဲ..၊ ကၽြန္ေတာ္ဟာ အသက္ ၁၂ ႏွစ္ေလာက္သာ ရွိမယ့္ အရမ္း ဆင္းရဲၿပီး လမ္းေပၚမွာ ေတာင္းရမ္းစားေသာက္တဲ့ ကေလးတစ္ေယာက္ကို ေတြ႕ရွိ ခဲ့ရပါတယ္..။ သူဟာ သူ႕အိပ္ကပ္ထဲက ေပါင္မုန္႕ တစ္ခုကို ထုတ္ယူလိုက္ၿပီး တစ္ကိုက္ကိုက္ၿပီး စားလုိက္ပါတယ္..။

သူေနာက္တစ္ကိုက္ စားဖို႕အလုပ္မွာ..၊ ဆာေလာင္ေနတဲ့ ေခြးတစ္ေကာင္ဟာ အျမီးကို ေ၀ွ႕ရမ္းရင္း သူ႕အနားကို ေရာက္လာခဲ့ပါတယ္..။ ေကာင္ေလးဟာ ေတြေ၀ျခင္းမရွိပဲ ထိုင္ခ်လိုက္ၿပီး ေခြးစားဖို႕အတြက္ ေပါင္မုန္႕ကို လမ္းေပၚခ်ေပး လိုက္ပါတယ္..။

ေခြးဟာ ေပါင္မုန္႕ကို နမ္းရႈံ႕လိုက္ၿပီး မစားပဲ အေ၀းကို ထြက္ခြာသြား ခဲ့ပါ တယ္..။ ေကာင္ေလးဟာ ေခြးေပါင္မုန္႕ ကို မစားေတာ့ တာ ေသခ်ာ တာနဲ႕ ေပါင္မုန္႕ ကို ျပန္ေကာက္ ယူလိုက္ၿပီး စားလိုက္ပါတယ္..။

ဒီျမင္ကြင္းကို ၾကည့္ေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ စိတ္ထဲမွာ တစ္မ်ိဳးခံစားလိုက္ရျပီး ကၽြန္ေတာ္ ေကာင္ေလးဆီကို ကားတံခါးဖြင့္ၿပီး ေလွ်ာက္သြား ခဲ့ခ်င္ေပမယ့္ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ ကားေတြ ရွင္းၿပီး ထြက္ဖို႕ အခ်က္ျပတာေၾကာင့္ မသြားျဖစ္ခဲ့ပါဘူး..။ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေနကုန္ ညေနစာ စားတဲ့အခ်ိန္ထိ ေကာင္ေလးအေၾကာင္းကို စဥ္းစားေနမိခဲ့ပါတယ္..။ ကၽြန္ေတာ္ ကားရပ္ၿပီး ေကာင္ေလးကို သြားေတြ႕သင့္ခဲ့ပါတယ္..။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ မလုပ္ျဖစ္ခဲ့ပါဘူး..။

ကၽြန္ေတာ္ ေတြးမိေနတာကေတာ့ ေကာင္ေလးဟာ အရမ္းဆာေလာင္ေနေပမယ့္လည္း သူ႕မွာ ရွိတဲ့ တစ္ခုတည္း ေသာ ေပါင္မုန္႕ကို ေခြးကို ေကၽြးခဲ့ပါတယ္..။ ေကာင္ေလးဟာ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕စကားတစ္ခြန္းမွ မေျပာရပဲ ကၽြန္ေတာ့္ကို ကိုယ္ပိုင္ဆိုင္တဲ့ ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြ အခ်စ္ေတြေတြကို ဘယ္လို ေ၀ငွ ရမလဲဆိုတာ သင္ခန္းစာ တစ္ခု ေပးခဲ့ပါၿပီေလ..။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ေကာင္ေလးရယ္….။

ေအာင္ထြန္းဦး

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ထင္ျမင္ခ်က္ေလးေတြ ေရးေပးခဲ့ပါ