Friday, July 26, 2013

ေဒါသ တစ္ခ်က္


ကၽြန္ေတာ္က ကားခေရစီပါ…။ ကားခ်စ္တတ္တဲ့သူတစ္ေယာက္ဆိုရင္လည္း မမွားဘူးေပါ့ဗ်ာ… ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀မွာ ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမရယ္… သားေလးရယ္…ကၽြန္ေတာ္ အခုစီးေနတဲ့ ကားေလး ရွိရင္ ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀က ျပည့္စံုၿပီ…။

တစ္ရက္.... ကၽြန္ေတာ္ အလုပ္က အေတာ္ပင္ပန္းလာတယ္..။ စိတ္ပန္း လူပန္း ျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ အိမ္ေရာက္တာနဲ႕ ထမင္းစားၿပီး ဘာအလုပ္မွ မလုပ္ပဲ တန္းအိပ္ျပစ္ဖို႕ ကၽြန္ေတာ္ ေတြးထားလိုက္ တယ္..။ အိမ္ကိုေရာက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ မိန္းမ ျပင္ဆင္ထားတဲ့ ထမင္းကိုစားၿပီး အိပ္ဖို႕အတြက္ အေပၚထပ္ကို ကၽြန္ေတာ္ တက္ခဲ့တယ္..။ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာပဲ ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမက ကၽြန္ေတာ့္ကို မီးဖိုထဲမွာ သံတစ္ေခ်ာင္း ရိုက္ေပးဖို႕ ေျပာလာတယ္..။ ကၽြန္ေတာ္လည္း သံရိုက္ဖို႕ တူယူလာၿပီး မီးဖိုဘက္ကို အလာမွာ အိမ္ေရွ႕မွာ ရပ္ထားတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ကားအနီးနားမွာ ေက်ာက္ခဲ တစ္လံုးနဲ႕ ကားကို ျခစ္ေဆာ့ေနတဲ့ သားေလး ကို ေတြ႕လိုက္ရတယ္…။

ကၽြန္ေတာ္ အရမ္းစိတ္ဆိုး ထူပူသြားၿပီး စိတ္ဆိုး မာန္ဆိုးနဲ႕ သားေလးရဲ႕ လက္ကိုယူၿပီး ကၽြန္ေတာ္ လက္မွာ ရွိတဲ့အရာနဲ႕ စိတ္ရွိလက္ရွိ ရိုက္ႏွက္လိုက္တယ္…။ သားေလးကေတာ့ ေၾကာက္လန္႕တၾကား နဲ႕ ေအာ္ဟစ္ေအာ္ငိုေနေလရဲ႕..။ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ဆက္တိုက္ ကၽြန္ေတာ္ ရိုက္ႏွက္ေနမိလဲ မသိေတာ့ပါဘူး….။ ကၽြန္ေတာ္ သတိျပန္၀င္လာတဲ့အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ သိလိုက္ရတာက ကၽြန္ေတာ္ သားေလးလက္ကို ကိုင္ၿပီး ရုိက္ႏွက္ေနတဲ့အရာက… မီးဖိုထဲမွာ သံရုိက္ဖို႕ ယူလာတဲ့ တူ တစ္ေခ်ာင္းးး…။

ကၽြန္ေတာ္တို႕ သားေလးကို ခ်က္ခ်င္းပဲ ေဆးရံုကို ပို႕ၾကတယ္…. ဆရာ၀န္က က်ိဳးေၾကေနတဲ့ သားေလးရဲ႕ ညာဘက္လက္ကို ၾကည့္ၿပီး "ကေလးက ဘယ္လိုျဖစ္လာတာလဲလည္း" ဆိုတဲ့ အေမးကို ကၽြန္ေတာ့္မွာ ျပန္ေျဖဖို႕ အေျဖမရွိခဲ့ဘူး..။ ခြဲစိတ္ကုသမႈ ခံယူၿပီးတဲ့အခ်ိန္မွာ ဆရာ၀န္က ကၽြန္ေတာ့္ကို ေခၚေျပာတယ္…သားေလးရဲ႕ ညာဘက္လက္က စာေရးလို႕ ရေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူးတဲ့…။ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ေနာင္တရလို႕ မဆံုးျဖစ္မိတယ္..။ ကၽြန္ေတာ္ ဘာျဖစ္လို႕ ဒီေလာက္ထိ ေဒါသထြက္ ၿပီး သားေလးကို ရိုက္ႏွက္ခဲ့ရတာလဲ….။ ေဆးရံုကုတင္ေပၚက သားေလးက ကၽြန္ေတာ့္ကို ေၾကာက္ေနတဲ့ ပံုစံပါပဲ..။ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္မေကာင္းစြာနဲ႕ပဲ သားေလးကို ေထြးေပြ႕လုိက္တယ္…။ သားေလးက ညႈိးငယ္စြာနဲ႕

"သားလက္ေတြ ဘယ္ေတာ့ ျပန္ေကာင္းမွာလဲ ေဖေဖ" တဲ့..။

ကၽြန္ေတာ္ ပါးျပင္ေပၚ စီးက်လာတဲ့ မ်က္ရည္ေတြကုိ သုတ္ၿပီး အျပင္ေျပးထြက္ခဲ့တယ္..။ ေဆးရံုေရွ႕မွာ ရပ္ထားတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေဒါသထြက္ေစတဲ့ကားကို စိတ္ရွိ လက္ရွိ ကၽြန္ေတာ္ ကန္ေၾကာက္ ေနမိခဲ့တယ္…။ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာပဲ ကားေပၚမွာ ေက်ာက္ခဲနဲ႕ ျခစ္ၿပီး ေရးထားတဲ့ စာေၾကာင္းေလး တစ္ေၾကာင္းကို ကၽြန္ေတာ္ ေတြ႕လိုက္ရတယ္…။

"ေဖ့ေဖ့ကို သား ခ်စ္တယ္…" တဲ့…

သင္ခန္းစာ ။       ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ဟာ ေဒါသအလြယ္တကူ ထြက္တတ္ၾကပါတယ္..။ ေဒါသထြက္ရင္ လည္း လုပ္မိလုပ္ရာ လုပ္တတ္ၾကၿပီး ေနာက္မွ ျဖစ္လာတာရွင္းမယ္ဆိုတဲ့ လူမ်ိဳးေတြပါ..။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ တဒဂၤေဒါသေၾကာင့္ မခန္႕မွန္းႏိုင္တဲ့ ၾကီးမားတဲ့ ဆံုးရံႈးမႈေတြ ျပန္ၿပီး ေပးဆပ္ရတတ္တယ္ ဆိုတာကို သိခ်င္ေစပါတယ္ဗ်ာ…။

ေအာင္ထြန္းဦး

3 comments:

  1. အရမ္းမွန္ပါတယ္ အရမ္းလည္းေကာင္းတယ္ ေက်းဇူးတင္ ပါတယ္.

    ReplyDelete
  2. ရွဲဒိုးေတာ့ မလုပ္နဲ ့ဆရာရဲ႕
    ကုိယ္ပုိင္ idea မွ မဟုတ္တာ ရွက္တတ္စမ္းပါ

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ထင္ျမင္ခ်က္ေလးေတြ ေရးေပးခဲ့ပါ