Saturday, March 9, 2013

အေမ့ကို မုန္းတယ္....


ကၽြန္ေတာ့္အေမမွာ မ်က္စိ တစ္ဖက္ပဲရွိပါတယ္..။ ကၽြန္ေတာ္ သူမကို မုန္းပါတယ္..။ သူမရဲ႕သားလို႕ အျခားသူေတြ သိမွာကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ရွက္မိပါတယ္…။ အေမက ေက်ာင္းမွာ ေက်ာင္းသူ/ ေက်ာင္းသားေတြနဲ႕ ဆရာ/ဆရာမေတြအတြက္ ထမင္း၊ဟင္း ခ်က္ျပဳတ္တဲ့ အလုပ္ကို လုပ္ေနပါတယ္..။

တစ္ေန႕ ေက်ာင္းတက္ခ်ိန္တစ္ခုမွာေပါ့…။ အေမက ကၽြန္ေတာ့္အခန္းကို လာၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ကို လာႏႈတ္ဆက္ခဲ့ပါတယ္..။ ကၽြန္ေတာ္ ရွက္လိုက္တာဗ်ာ..။ အေမဘာလို႕ ဒီလိုလုပ္ရတာလဲ..၊ ဒါ ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းေတြအေရွ႕မွာ ကၽြန္ေတာ့္ကို အရွက္ခြဲတာပဲ…။ ကၽြန္ေတာ္ အေမ့ကို စိတ္နာ စြာ တစ္ခ်က္ၾကည့္ၿပီး အခန္းထဲက ထြက္ေျပးခဲ့ပါေတာ့တယ္..။ ေနာက္တစ္ေန႕ ေက်ာင္းျပန္တက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ေမွ်ာ္လင့္ထားတဲ့အတိုင္းပါပဲ..။ သူငယ္ခ်င္းေတြက ကၽြန္ေတာ့္ကိုေျပာၾကတယ္…"မင္းအေမက တစ္ဖက္လပ္ ၾကီးပါ.." တဲ့…။

ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ေျမျမွပ္သတ္ေသခ်င္ေလာက္တဲ့အထိ ျဖစ္ခဲ့တယ္..။ အေမ့ကို ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀ထဲကေန လံုး၀ ေပ်ာက္ကြယ္သြားေစခ်င္ခဲ့တယ္..။


အဲ့ဒီေန႕မွာပဲ ကၽြန္ေတာ္အေမ့ကိုရင္ဆိုင္ေတြ႕ခဲ့ပါတယ္..။ ကၽြန္ေတာ့္ကို အံ့ၾသေစဖို႕ ရုတ္တရက္ ေရာက္လာတာပါလို႕ ရွင္းျပေနတဲ့အေမကို "အေမဘာလို႕ ကၽြန္ေတာ့္အေမ ျဖစ္ေနရတာလဲ..၊ အေမ ဘာလို႕ မေသေသးတာလဲ" လို႕ ကၽြန္ေတာ္ ေအာ္ဟစ္ ေျပာဆိုခဲ့ပါတယ္..။ အေမကေတာ့ ဘာမွ ျပန္မေျပာခဲ့ပါဘူး..၊ ကၽြန္ေတာ့္ေဒါသစိတ္၊ ရွက္ရြံ႕စိတ္ေတြေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ အေမ့ကို ဘာေတြ ေျပာမိလဲဆိုတာေတာင္ မစဥ္းစားခဲ့ပါဘူး..။ အေမ့ရဲ႕ ခံစားမႈေတြကိုလည္း လ်စ္လ်ဴရႈ႕ခဲ့မိပါတယ္..။

ကၽြန္ေတာ္ အေမ့ဆီကေန ၿပီးေတာ့ ဒီအိမ္ကေန ထြက္သြားခ်င္ခဲ့တယ္..။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ စာကို ၾကိဳးစားခဲ့တယ္..။ ႏိုင္ငံျခားမွာ စာသြားသင္ဖို႕ အခြင့္အေရးရခဲ့တယ္..။

အဲ့ဒီေနာက္မွာ.. ကၽြန္ေတာ္ အိမ္ေထာင္က်ခဲ့တယ္..။ ကိုယ္ပိုင္ အိမ္တစ္လံုး၀ယ္ႏိုင္ခဲ့တယ္..။ အခုဆို ကၽြန္ေတာ့္မွာ ကေလးေတြေတာင္ ရွိေနၿပီေလ..၊ ကၽြန္ေတာ္အခုပိုင္ဆိုင္ေနတဲ့ ၿပီးျပည့္စံုတဲ့ မိသားစု ဘ၀ေလးကို ကၽြန္ေတာ္ ေက်နပ္ပါတယ္..။ 

တစ္ေန႕မွာ..၊ အေမက ကၽြန္ေတာ့္ဆီ လာလည္ခဲ့တယ္..။ အေမနဲ႕ မေတြ႕ျဖစ္တာ ကၽြန္ေတာ္ ႏိုင္ငံျခားစသြားကတည္းကျဖစ္ၿပီး အေမက သူ႕ေျမးေလးေတြကို လည္း မျမင္ဖူးခဲ့ပါဘူး..။

အေမ အိမ္ေရွ႕ကိုေရာက္တာနဲ႕.၊ ကၽြန္ေတာ့္ကေလးေတြက အေမ့ကို ေလွာင္ေျပာင္ရယ္ေမာခဲ့ပါ တယ္..။ ကၽြန္ေတာ္က အေမ့ကို "ဘာလို႕ ကၽြန္ေတာ္ မေခၚပဲနဲ႕ လာရတာလဲ…၊ ကၽြန္ေတာ့္ ကေလးေတြကို ေၾကာက္ေအာင္ လာေျခာက္ေနတာလား..၊ အခု ခ်က္ခ်င္း ကၽြန္ေတာ့္ ျခံထဲက ထြက္သြားပါ" လို႕ ေအာ္ဟစ္ေျပာဆိုခဲ့တယ္..။

အေမက .." ေတာင္းပန္ပါတယ္ကြယ္..။ အေမ လိပ္စာမွားၿပီး လာမိထင္တယ္.." ဆိုၿပီး ျပန္လည္ ထြက္ခြာသြားခဲ့ပါတယ္..။

တစ္ေန႕..၊ ကၽြန္ေတာ့္ေက်ာင္းေဟာင္းကေန ကၽြန္ေတာ့္ကုိ မိတ္ဆံုစားပြဲ ဖိတ္ခဲ့ပါတယ္..။ မိန္းမကို လုပ္ငန္းအရ ခရီးသြားစရာရွိတယ္ဆိုၿပီး ကၽြန္ေတာ္ ထြက္လာခဲ့ပါတယ္..။ မိတ္ဆံုစားပြဲအၿပီးမွာ ကၽြန္ေတာ္ အေမ့ရဲ႕ တဲစုတ္ေလးဆီကို စူးစမ္းလိုစိတ္နဲ႕ သြားေရာက္ခဲ့ပါတယ္..။

အိမ္နီးခ်င္းေတြက အေမ ေသဆံုးသြားတဲ့အေၾကာင္း ေျပာၾကပါတယ္..။ ကၽြန္ေတာ္ မ်က္ရည္ မက်မိ ပါဘူး..။ သူတို႕က ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ အေမထားခဲ့တဲ့ စာေလးတစ္ေစာင္ကို ေပးပါတယ္..။

သား….

အေမ သားအေၾကာင္းကိုပဲ အျမဲေတြးေနမိတယ္..။ သားအိမ္ကိုလာၿပီး ကေလးေတြကို ေျခာက္လွန္႕သလို ျဖစ္ခဲ့တဲ့အတြက္ အေမေတာင္းပန္ပါတယ္..၊ သားေက်ာင္း မိတ္ဆံုစားပြဲကို လာမယ္ဆိုတာ သိလို႕ အေမ အရမ္း၀မ္းသာပါတယ္..။ ဒါေပမယ့္ အေမက အိပ္ရာထဲမွာ ဆိုေတာ့ သားကိုေတာ့ လာမေတြ႕ႏိုင္ေတာ့ဘူးေလ…၊ သားရဲ႕ ဘ၀မွာ အေမက သားအတြက္ အရွက္ရစရာ ျဖစ္ခဲ့တဲ့အတြက္ အေမေတာင္းပန္ပါတယ္..။

သားသိလား…၊ သားငယ္ငယ္တုန္းကေလ… မေတာ္တဆမႈတစ္ခုေၾကာင့္.. သားမ်က္လံုး တစ္ဖက္ ဆံုးရႈံးခဲ့ရတယ္..၊ အေမတစ္ေယာက္အေနနဲ႕..၊ သား မ်က္လံုးတစ္ဖက္တည္းနဲ႕ တစ္ဖက္လပ္ အျဖစ္ ၾကီးျပင္းလာရမွာကို အေမ မျမင္ခ်င္ခဲ့ဘူး..၊ ဒါေၾကာင့္… အေမ့ရဲ႕ မ်က္လံုးတစ္ဖက္ကို သားကို ေပးခဲ့ပါတယ္..။

အေမေလ.. အေမရဲ႕ မ်က္လံုးနဲ႕ အေမ့အစား ေလာကၾကီးကို ၾကည့္ေပးမယ့္ အေမ့သားအတြက္ အရမ္းဂုဏ္ယူမိပါတယ္…။

သားေလး ေနေကာင္းပါေစ…
အေမ…


ေအာင္ထြန္းဦး

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ထင္ျမင္ခ်က္ေလးေတြ ေရးေပးခဲ့ပါ