Monday, December 10, 2012

ရင္သို႕ထိမိေသာ စာစုမ်ား - ၃



 ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ ကၽြန္ေတာ့္ဇနီးသည္ဟာ မဂၤလာေဆာင္ၿပီး ေနာက္တစ္ရက္မွာပဲ ပ်ားရည္စမ္း ခရီးတစ္ခုကို ထြက္ခဲ့ၾကပါတယ္..။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ဟာ နာမည္ၾကီး ကမ္းေျခတစ္ခုကို သြားဖို႕ စီစဥ္ထားၿပီး ဒီၿမိဳ႕ကေန ၁၂ နာရီ ၾကာ ရထားစီးရမွာျဖစ္ပါတယ္..။

ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ ကၽြန္ေတာ့္ဇနီး ရထားေပၚမွာ အထုတ္ေတြကို ေနရာခ်ေနစဥ္မွာပဲ အသက္၂၀ အရြယ္ ေကာင္ေလး တစ္ေယာက္နဲ႕သူ႕အေဖျဖစ္ဟန္တူတဲ့ လူႏွစ္ေယာက္ဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ ထိုင္ခံုမွာ ေနရာယူေနတာေတြ႕ရပါတယ္..။

ကၽြန္ေတာ္ တစ္ခု သတိထားမိတာက ေကာင္ေလးရဲ႕ပံုစံကိုပါ..။ ကၽြန္ေတာ္ ဒီေကာင္ေလးပံုစံကို သိပ္သေဘာ မေတြ႕လွပါဘူး..။ သူ႕မ်က္လံုးေတြက ဂဏွာမျငိမ္ျဖစ္ေနၿပီး ဟိုဟိုဒီဒီ ေလွ်ာက္ၾကည့္ေနပါတယ္..။ တစ္ခါ တစ္ေလမွာ တစ္စံု တစ္ခုကို ၾကည့္ၿပီး သေဘာက်စြာ ေအာ္ဟစ္ရယ္ေမာ ေနတတ္ပါတယ္..။ သူ႕အေဖျဖစ္သူ ကေတာ့ ဘာမွ သူ႕သားျပဳမူသမွ်ကို သေဘာက်စြာ ျပံဳးၿပီး ၾကည့္ေနတတ္ပါတယ္..။
ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ ဒီေကာင္ေလးဟာ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ေန ပါတယ္..။ ေပ်ာ္ရႊင္ၾကည္ႏူးစရာေတြ ျပည့္ေနမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ခရီးစဥ္မွာ ဒီလိုမ်ိဳးျဖစ္ေနရတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္စိတ္အတြက္ ဒီေကာင္ေလးကို ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ထဲကေန က်ိန္ဆဲေနမိေနပါတယ္..။ ကၽြန္ေတာ့္ဇနီးသည္ကေတာ့ ဒီအျဖစ္အပ်က္ေတြကို သိဟန္မတူပဲ ေအးေအးေဆးေဆးပါပဲ..။
ရထားစထြက္ၿပီး သိပ္မၾကာခင္မွာပဲ ျပသနာ စပါေတာ့တယ္..။ အဲ့ဒီေကာင္ေလးက ရထားရဲ႕ ျပတင္းေပါက္ကို ၾကည့္ၿပီး

"အေဖ..ၾကည့္ပါအံုး…၊ သစ္ပင္ေတြက ေနာက္မွာ က်န္ခဲ့ၿပီေနာ္…"

"တိမ္ေတြကလည္း ၾကည့္ပါအံုး…။ ရထားေနာက္ကေန ေျပးလိုက္ေနၾကတယ္…."

"ရႈခင္းေတြကလည္း လွလိုက္တာ..။ ဟိုမွာ ႏြားေလးေတြ အစာစားေနတယ္…" အစရွိတာေတြကို အဆက္မျပတ္ ေျပာပါေတာ့တယ္..။ အေဖျဖစ္သူကေတာ့ အသက္ ၂၀ႏွစ္အရြယ္ရွိၿပီျဖစ္တဲ့ သားတစ္ေယာက္ရဲ႕ ကေလးငယ္တစ္ေယာက္လို ျပဳမူေနတာေတြကို ျပံဳးၿပီး ၾကည့္ေနပါတယ္..။

ကၽြန္ေတာ္တို႕ သြားရမယ့္ ခရီးကအရွည္ၾကီးပါ..။ ခရီးတစ္ေလွ်ာက္လံုး ဒီလိုမ်ိဳးသာ ခရီးတစ္ေလွ်ာက္လံုး ေျပာေနမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္အဖို႕ ခဏတစ္ျဖဳတ္ အိပ္စက္ဖို႕ေတာင္ လြယ္ကူမွာမဟုတ္ပါဘူး..။ ကၽြန္ေတာ္ ေတြးေနစဥ္မွာပဲ….

"အေဖ ….၊ ဟိုးအေပၚမွာ ပ်ံေနတဲ့ ငွက္ေတြက ရထားေနာက္ကို လိုက္ေနတာလား…" 

ကၽြန္ေတာ္ သည္းမခံႏိုင္ေတာ့ပါဘူး…။ ေနာက္ဆံုး ေကာင္ေလးရဲ႕ အေဖျဖစ္သူကို..

"ခင္ဗ်ားသားကို ေဆးရံုေလးဘာေလး မျပဘူးလားဗ်ာ…၊ ဆရာ၀န္ေကာင္းေကာင္းနဲ႕ေတြ႕ရင္ေတာ့ ခင္ဗ်ားသား ကံေကာင္းမွာပါ…" ဆိုၿပီး ကၽြန္ေတာ္ ခနဲ႕ လိုက္တယ္..။

ေကာင္ေလးရဲ႕ အေဖက ျပံဳးၿပီး " အခုပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေဆးရံုက ျပန္လာတာေလ..။ ကၽြန္ေတာ့္သားေလးက ေမြးကတည္းက မ်က္စိ မျမင္ရဘူးေလ..။ ဒီေန႕က သူ႕ဘ၀မွာ ပထမဦးဆံုး ေလာကၾကီးကို ျမင္ခြင့္ရတဲ့ေန႕ပဲ.."

ကၽြန္ေတာ္ ဒီစကားၾကားအၿပီးမွာ လံုး၀ကို ဆြံ႕အသြားခဲ့ပါတယ္..။ ေျပာစရာ စကားမရွိခဲ့ပဲ အာေစးမိထား တဲ့ လူတစ္ေယာက္လို အာေခါင္ေတြ ေျခာက္ကပ္ခဲ့ပါတယ္..။ ကၽြန္ေတာ္ အခုမွ ေကာင္ေလးမ်က္လံုးကို ေသခ်ာ ၾကည့္မိလုိက္တယ္..။ 

သူ႕မ်က္လံုးေတြထဲေပၚေနတာက ကၽြန္ေတာ္စိတ္ထဲမွာ ထင္ထားသလိုမ်ိဳးမဟုတ္ပဲ ေပ်ာ္ရြင္ၾကည္ႏူးမႈေတြ ၊ စူးစမ္း သိရွိလုိမႈေတြ၊ အံ့ၾသမႈေတြနဲ႕ ျပည့္ႏွက္ေနပါတယ္..။ ကၽြန္ေတာ္သူနဲ႕ မ်က္လံုးခ်င္း မဆိုင္၀ံ့ေတာ့ပါဘူး..။ ကၽြန္ေတာ္ ရွက္ရႊံ႕စြာပဲ အၾကည့္လႊဲခဲ့ရပါေတာ့တယ္…။

(လူတစ္ဦးခ်င္းတိုင္းမွာ ကိုယ္မသိႏိုင္တဲ့ စိတ္ခံစားမႈေလးေတြ ရွိေနတတ္တယ္ဆိုတာ သတိရၾကပါဗ်ာ…။)

ေအာင္ထြန္းဦး

2 comments:

  1. ဒီေန ့မွ မ်က္စိၿမင္တဲ့ ကေလး က ေၿပာမယ္ ဆိုရင္ ဟိုဟာ ဘာလဲ တို ့ ဒီဟာ ဘာလဲ တို ့ ေမးရမယ္ ထင္တယ္ ... သူ မခြဲၿခား ႏိုင္ေလာက္ေသးဘူး ...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ထင္ျမင္ခ်က္ေလးေတြ ေရးေပးခဲ့ပါ